Dimecres 6 de febrer a les 18.30h. Xerrada amb 4 professionals valencians de la creativitat i l’estratègia que marquen tendència en publicitat. Organitzat per la Universitat Oberta de Catalunya amb la col·laboració de l’Octubre CCC. Assistència per inscripció gratuïta.
Xerrada amb 4 professionals valencians de la creativitat i l’estratègia que marquen tendència en publicitat. “València marca” és el segon #mustvertisingUOC que organitzem per prendre el pols a la realitat del sector publicitari, fer balanç i agafar impuls cap a la realitat que ens espera a la volta de la cantonada. A València comptem amb professionals de la creativitat i estratègia de reconegut prestigi que treballen en la construcció i consolidació de marques locals i globals. Amb quatre d’ells debatrem el proper 6 de febrer si València marca tendència amb un estil propi en publicitat, si marca el ritme econòmic a determinats sectors, si marca l’evolució de l’estratègia i la creativitat en nostre país amb nous valors … En definitiva, descobrirem quina és la seva aportació actual a la transformació digital i internacionalització. Amb Noelia Terrer i Carlos Rubio (Ladies & Gentlemen), Juanvi Falcó (Estimado José Alfredo) i Eduard Farran (La Rosa) parlarem d’aquests temes, ens inspiraran amb algunes de les seves campanyes i respondran a les nostres preguntes. — Organitzat per la Universitat Oberta de Catalunya amb la col·laboració del Col·legi oficial de Publicitaris i Relacions Públiques de la Comunitat Valenciana i de l’Octubre CCC. Més informació i inscripció gratuïta.