Màrqueting i comunicació 2.0

Loading Activitats
  • This activitat has passed.

Màrqueting i comunicació 2.0


Dimecres 28 d’abril, a les 18.00h: Taller “Màrqueting i comunicació 2.0”, organitzat en col·laboració amb la Universitat Oberta de Catalunya.


El model de la publicitat ha canviat. Mentre la inversió publicitària s’està reduint en tots els mitjans, a Internet no para de créixer. És un canvi de paradigma que respon a les transformacions en tres agents fonamentals: el consumidor, el màrqueting i el mercat. Organitzat en col·laboració amb la Universitat Oberta de Catalunya (UOC). Programa 18.00h. Arribada i acreditacions. 18.15h. “Comunicació i publicitat 2.0”, conferència a càrrec de Vicente Ros, doctor en Ciències de la Informació pel CEU. Màster MBA per l’Escola de Negocis de València i llicenciat en Publicitat i Relaciones Públiques per la Universidad CEU Cardenal Herrera. Actualment és Director de Comunicació Digital del CEU i professor de màrqueting i publicitat interactiva a la Universidad CEU Cardenal Herrera i en diversos postgraus. També és consultor de la Universitat Oberta de Catalunya. 18.30h. “Escoltant les xarxes socials”, conferència a càrrec de Maria Àngels Safont, Account Manager de Media Contacts. 20.45h. Debat. 21.15h. Clausura. IMPRESCINDIBLE MATRÍCULA. PER TAL D’ACCEDIR AL FORMULARI D’INSCRIPCIÓ, FEU CLICK A L’ENLLAÇ QUE APAREIX A CONTINUACIÓ:

abril 28 2010

Detalls

Data: 28/04/2010
Hora 18:00
Activitat categories:

Recinte

No definit

AMB EL SUPORT DE